Jan 6, 2011

Kelas Pertama

 
ni bukan cerita naik-kapal-terbang-kelas-pertama, bukan juga cerita Ijazah Sarjana Muda Kelas Pertama. aku cuma nak bagitahu, yang aku sudahpun masuk kelas pertama aku. kalau kau kau baca pada post lepas, aku dah bagitahu rasanya yang aku belum masuk mana-mana kelas, jadi pagi tadi adalah kelas pertama aku.

kelas pertama aku adalah kelas Illustration & Creative Application. semester lepas pun ada juga subject Illustration, jadi ini sambungan kepada subject illustration semester lepas. subject illustration ni lah aku paling lemah sebab banyak menggunakan tangan yang berseni. tangan aku ni dah lah tak berseni mana. haih. tapi yang bestnya subject illustration semester ni adalah 80% guna komputer, tak macam semester lepas, 100% manual guna marker, pen dan segalanya. jadi aku harap aku boleh buat lah subject ni.

subject ni ada empat task termasuk final project. cehh. dengar empat macam sikit je kan? tapi nanti dah dapat, baru lah gelabah semacam. empat pun macam empat ratus. duh! task yang pertama telah pun diberi. task pertama akan dibawa hingga ke final nanti iaitu kena buat Illustration Journal. jadi sekarang kena lah rajin-rajin selak buku dan apa-apa yang patut. tapi nasib baiklah lecturer tak terhadkan pada satu jenis illustration. jadi, jika kau kau ada info pasal jenis-jenis illustration, tolong-tolong lah drop kan link kat comment ya. aku memang tak tahu apa ni.

urm. itu saja lah kot.



okay, bye.

3 comments:

  1. haha.comel lar you nie.first class mesti bosan kan.:)

    ReplyDelete
  2. selalu kelas pertama lecturer x masuk =P

    ReplyDelete
  3. shima : haha thanks. yup, bosan, tapi kadang-kadang seronok. :)

    wan gerrard : yup! masa tulah enjoy sikit. hehe

    ReplyDelete