Jan 10, 2011

hello,


selamat hari isnin semua! tengok, aku pakai baju kurung pergi kelas hari isnin, dan siapa cakap aku selalu pakai mekap? eyewh, sorry. okay gedik!

maaf sebab lama tak mengupdate dan lama tak ber'blogwalking'. sungguh klise kan? tapi aku betul betul maksudkan, maaf ya kamu-kamu semua? hee. antara alasan sebab tak update blog, sebab internet lambattttttttttt GILAAAAAA ! duh~ kalau tak percaya tengok Twitter aku, asyik dok maki pasal line internet je. tekan sini. *promote diri sendir, pfftt~*

sabtu lepas aku ada pergi gig. well, gig pertama untuk tahun ni. jujurnya, biasa saja gig tu. tak ada menarik mana pun sebab mostly yamg main kebanyakkannya band-band bergenre hardcore / metal memandangkan aku bukan layan mana pun genre begitu. tapi aku suka masa yang main ska. heh. ska memang layan weh. tapi aku tak tau lah apa nama band tu, tak sempat nak selidik. dan adalah seorang drummer yang betul inspiring aku. phuh! teringat aku pada mahaguru aku. heh.

sebenarnya masa aku update ni aku dalam class Flash. sungguh aku jatuh hati dengan class ni, tapi tak dinafikan class ni memang susah dan complicated. satu sem memang tak cukup nak master flash ni. betul tak? tapi apa-apa pun, i'll do my best. Aja Aja Fighting! *sebab baru layan cerita Full House.-____-*

okay class dah habis, aku nak chow. nanti aku update lagi.



bye!





No comments:

Post a Comment