Jan 31, 2013

Hampir Februari?

alahai, dah hampir Februari. bulan feveret gua.

aku pun dah hampir 2 minggu dekat rumah. cuti semester. sepanjang cuti semester ni, aku adalah penganggur paling berjaya. eh, tapi aku adalah juga buat kerja sikit-sikit. kerja melibatkan benda yang paling aku suka.

buat masa ni, aku jadi cikgu menari untuk sekolah dekat dengan rumah aku ni. saje cari duit poket sikit, buat belanja untuk aku berjimba. eh. lagipun saje acah-acah mahu tengok aku ada lagi ke bakat nak mengajar menari lagi. aiceh.

selebihnya aku duduk rumah. makan, tidur, tengok movie. setiap hari ulang benda yang sama, sampai lebam.

aku bukan taknak update blog selalu, tapi aku tak tahu nak update apa dekat blog. karang kalau cerita hal-hal seharian aku nanti, muntah pula orang nak baca. eh sapa nak baca? future Aiman Nabilah kot.

nah link Instagram aku.


http://instagram.com/aimannabilah

No comments:

Post a Comment