Jan 18, 2013

2 0 1 3

2013 dah datang. Alhamdullilah, still breathing.

Dah tengah bulan Jan, aku baru terkedek-kedek nak update belog. Bergh. Punya pemalas nak update.

Plan asalnya, aku nak update tentang apa yang berlaku pada 2012, konon ala-ala imbas kembali gituewww, tapi bila dah update lambat sedekad macam ni, malas lah.

Apa macam 2012 anda? Mine was good. Aku berjaya dapat apa yang aku azamkan bertahun lepas which is grad with good result. Yay! Umumnya, 2012 adalah tahun yang seronok bagi aku.

Jadi untuk 2013 pula, apa azam baru? Save more money. Less spending on fooooood. Boleh start kumpul duit untuk kahwin kot? Eh! Jodoh pun taktau siapa lagi. Alahai.

Selamat menempuhi 2013 semua. Moga menjadi tahun yang bermakna.

*cuti semester untuk degree study aku pun dah mula. Happy holiday dear degree friends!

No comments:

Post a Comment