Mar 3, 2012

akhirnya 21 tahun!


alhamdullilah, 17 Feb 2012 yang lepas genap aku umur 21 tahun. sudah dewasa aku akhirnya! yeay!

tahun ini tahun kedua birthday aku, aku jauh dari family dan Morphine. dan tahun ini tahun terakhir aku berada di bumi Terengganu ini, insyaallah.

tak ada sambutan besar-besaran pun, hanya duduk rumah, buat kerja. tapi ucapan-ucapan dari kawan-kawan dan pranks yang dikenakan kepada aku agak menceriakan hari ke 21 tahun aku.

apa-apapun, terima kasih wahai kawan-kawan alam maya, kawan-kawan dunia realiti yang sudi mendoakan aku benda yang baik-baik. terima kasih sangat-sangat :) 

last but not least, video birthday prank and wishes yang dibuat oleh kawan-kawan lelaki aku. ini adalah benda yang paling-paling aku tak sangka. heh. thanks guys!


No comments:

Post a Comment