Jul 17, 2011

Cuti Midsem


 aku sudah pun selamat sampai rumah pagi Khamis yang lepas. tapi baru hari ni rajin nak menaip. hari Jumaat aku tidur semalaman di Seri Bulan, Port Dickson. dekat sana ada swimming pool, jadi memang lepas gian berenang-renang. aku sangat suka berenang, harap maklum :)

lagi satu, aku try guna camera film aku yang warna merah tu underwater. seronok dan teruja itu semestinya. tak sabar tengok result second roll film aku, semoga menjadi hendaknya. heh.

tapi cousin aku lagi buat aku teruja. dia bawa camera digital underwater. sony, cybershot. phuh! lagi lah aku gila teruja. tapi yang tak teruja sangat sebab battery nak habis, tak boleh nak camwhore lebih-lebih. atas darat ke, dalam air ke aku memang suka bergambar. so what! heh. gurau je. layan kan gambar syok sendiri aku dalam air.

 
 
 
 
 
 
 
sekian.



//aku taktau kenapa bila aku menyelam muka nampak macam senyum -.-

No comments:

Post a Comment