Jul 11, 2011

Trip to Kuala Lumpur - Cerita


bagi sesiapa yang mengikuti Twitter / Facebook aku, depa tau lah yang aku ada trip ke Kuala Lumpur minggu lepas. trip ke Kuala Lumpur adalah untuk subject 2D animation yang aku belajar semester ni. semua pelajar Graphic, Semester 5 terlibat. trip kali ni pergi Gempak dan Silver Ant.

masa pergi ke company tu memang seronok gila! well, most of us adalah pembaca komik Gempak, termasuk lah aku. jadi bila sampai sana memang teruja gila. dalam ramai-ramai kartunis kat Gempak, aku paling suka Keith! siapa Keith? alaa, yang buat komik Lawak Kampus! cuba baca, seronok gila! dan paling seronok sebab dapat jumpa Keith in person dan dapat lukisan dia - Vanness :)

Silver Ant pula company yang keluarkan 3D animation. kerja mereka memang sangat gempak! antara kerja mereka yang famous adalah tv commercial Stadium Astro. yang macam ala-ala Transformer. depa ada juga buat game untuk Nintendo. kagum gua tengok! tahun depan, first animation movie depa keluar kat pawagam Malaysia. nama cerita tu - SeeFood. aku dah tgk thriller, memang best!

overall aku seronok juga lah sebab dapat jumpa mama, abah, adik dan paling penting Firas Heyqal. budak kecik degil!

2 comments:

  1. bila tengok muka keith ni ada gaya morphine la pulak. hehehe. - This is not syazwi

    ReplyDelete
  2. tak lahhh -.- consider u as syazwi. haha

    ReplyDelete