Apr 8, 2011

Makan-makan dengan classmates

ceritanya macam ni. malam selasa, waktu tengah class, aku sedang sibuk re-blog dekat Tumblr aku. malam tu aku lapar sangat dan aku banyak re-blog gambar makanan. kemudian classmate aku nampak. dia terus bagi cadangan pergi Secret Recipe keesokkan harinya.
 
dan esoknya, aku, taufik, sab, qiqi, ezzah, ama, mumu, zatie, fiza, opie, wee, dan juga syafiq pun bergerak ke Secret Recipe pada waktu tenggahari. hamboii! masing-masing masyuk kan.*tangan didada, mata pandang atas, seperti gambar di atas* tak tak, kitorang stress, pergi makan sebab nak release tension. sampai sana semua pakat order banyak-banyak. 12 orang beb. mana tak pening abang yang ambil order tu. haih. dah tu, kitorang buat kedai tu macam kedai kitorg plak. havoc havoc.

lepas dah makan bil memang tak ingat dunia lah. tak percaya? tekan sini. nasib baik semua bayar masing-masing. kalau aku yang belanja, menggigil nak bayar. heh. bagi aku, Secret Recipe ni biasa saja. makanan dia pun so-so je. apa yang sedap cake dia! yuummmy!


lepas dah makan-makan kami pun keluar jalan-jalan. eleh. tak jalan mana pun, dari Secret Recipe ke Dataran Shahbandar. lebih kurang 15 minit kalau jalan laju-laju. nak pergi sana sebab nak tolong opie buat photojournalist. my fav things! photojournalist best woo. cuma kena berani sikit. tak ku sangka, seronok juga jalan kaki kat bandar terengganu ni. time-time lah jumpa benda-benda best macam rumah kayu yang cool, orang-orang yang meniaga tepi-tepi jalan. seronok lah! aku ni, kalau bercakap memang tak henggat! aku rasa aku lah paling kuat membebel masa tengah berjalan. heh. oh ada video aku membebel, tapi tak bikin lagi, nantilah eh ;p

sampai Dataran Shahbandar, cuaca pun cantik. ada rumput hijau. hah, time tu sakan lah semua orang ambil gambar. tapi macam biasa, mesti gambar aku paling banyak. saya suka ambil gambar dan suka bergambar! yeay! heh.

pukul enam petang, kami pun pulang lah ke kampus kembali menghadap assignment. ppfft~ apa-apa pun, memang seronok keluar dengan classmate. dulu aku langsung tak bertegur dengan mereka ni, tapi sekarang aku rasa merekalah paling seronok. hee.. <3


hah, amik kau, banyak gambar aku upload kali ni.-.-

No comments:

Post a Comment