Apr 8, 2011

BumBum-bukan-gua-punya

gua nampak BumBum dekat dewan. gua suka tengok dia atas stage. gua suka tengok time tu saja. tak lebih. heh. gua sure ramai pun suka lah. cehh ;p esoknya gua ada terserempak dengan BumBum dekat dewan yang lain. well, gua kan budak biasa-biasa saja. mana dia perasan gua. heh.

gua ingat sampai situ saja. balik gua pun buka laman sosial. gua tengok home gua ada member-yang-tak-berapa-nak-member gua upload gambar keadaan dalam dewan malam sebelum tu. gua pun usha lah. memang gua stalk habis. lepas tu gua nampak gambar BumBum. ada tagged. gua pun fikir banyak kali lah juga nak add atau tak. gua dengan selamba dek add je. gua kan pemalu, sebab tu gua fikir banyak kali nak add. heh.

lama juga baru BumBum approve. gua biasa saja. konon chill kan. lepastu gua stalk gambar BumBum. ohh dia minat senapang macam gua. bagus bagus, gua suka. gua pun mulalah mengada drop comment. mengada! gua memang kadang-kadang mengada.

dari satu ke banyak gila comment gua dengan dia. melarut-larut. gua banyak juga gelak sorang-sorang macam otak-putus-satu-wire. apakah?  masuk air. bukan gua, BumBum. heh.

BumBum memang cool, kelakar, masuk air blablabla. gua suka. eh gua saja je cakap. mana ada! heh. *malumalu. gua pemalu, BumBum jangan lah pemalu dengan gua. heh.


*mengarut ;p

No comments:

Post a Comment