Apr 8, 2011

Bila lah nak habis -___-


kill kill die die! hadoi. assignment ku banyak. banyaaaakkkkkk sangat! ppfftt~ by 24Apr kalau tak silap dah assess. okay jom kita review satu-satu.

Graphic Communication - aku tak ada masalah sangat dengan subject ni. paper bag design pun ikut design packaging aku. yang ini aku lega sikit.

Advertising - whoah! paling stress setakat ni. jujur! aku suka subject ni, serious! cuma aku kena lajukan sikit rentak kerja aku untuk assignment subject ni. manyakkkkkk woo! -.- aku rasa paling susah adalah kena buat POP tu. ahaii. yang aku suka buat adalah TV commercial. heh.

Illustration - well, ini kerja second yang aku stress. aku tak pandai melukis, itu pasal lah aku stress. tapi macam lega sikit sebab boleh buat fully digital. aku rasa aku tracing dekat AI lagi laju dari aku lukis dekat kertas. pfft~ kerja ni sudah bikin aku nangis. heh.

Flash - hah, yang ini memang aku suka! complicated tapi aku dapat inspired dari subject ni lah. best best. buat kerja ni memang seronok. website aku tinggal nak buat animation dekat button. ada sesiapa boleh tolong? aku tak pandai -.-

Graphic History - yang ni tak banyak pun. sketches pun selesai, cuma nak buat dekat AI. insyaallah boleh catch up. amiinnn!

oh ada lagi satu kerja tertinggal. kerja Media Planning. subject ni pun aku suka, tapi kerja dia boleh pening kepala juga. kena buat design cost and blablabla.

harap kali ini pointer aku tak drop, amin!

No comments:

Post a Comment