Mar 29, 2011

Sibuk

sekarang aku sedang sangat sibuk. blog pun dah lama tak update. ppfftt~ bulan ni bulan yang sangat-sangat lah memenatkan. banyak sangat benda nak kena uruskan.

esok aku akan settlekan event akhir bulan ni dan mungkin sem ini. Art Market, Faculty Art And Design, UiTM Kuala Terengganu. event ini akan berlangsung selama dua hari. maknanya esok ( Selasa ) dan Rabu. event ini terbuka kepada orang ramai juga, moh lah datang beramai-ramai. heh. yang penting moh beli dekat booth class aku okay?

event pun event juga. assignment pun dah menggunung. aku rasa sem ni sangat lah tough. assignment semua rumit-rumit. assigment jenis matilah-kau-kalau-buat-last-minute. semua dah masuk final assignment, tapi semua boleh bikin aku gila. sekarang dah boleh switch on mode tak-tidur-jadi-zombie.

harap semuanya baik-baik sahaja.

p/s : kepada yang rajin drop comment dekat shoubox, terima kasih kerana datang melawat. saya akan melawat anda nanti. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment