Mar 29, 2011

Tide - selesai.


Asean Textile Symposium sudah pun selesai. dua hari aku berkampung dekat Taman Tamadun Islam punya convention hall. aku ditugaskan sebagai photographer bersama sembilan lagi kawan aku. kami bukan lah main photographer, cuma back up saja.

aku kena duduk dalam hall satu masa talk. serius aku tak faham apa pun apa yang diorang sedang bincangkan. all about textile. tentang batik, songket, ikat dan sebagainya. ini bukan bidang aku. heh. tapi seronok juga la. sebab seluruh asean ada. yang bagi talk tu pun dari seluruh asean. aku pun ada lah dengar-dengar sikit. ilmu beb. heh.

yang paling aku kagum adalah pakaian-pakaian yang mereka pakai. bukan dari segi gaya, tapi dari segi kain. memang lawa. dan for sure kain tu memang mahal pun.

okay, ni adalah beberapa keping gambar dari aku masa talk sedang berlangsung.

chow~

No comments:

Post a Comment