Dec 21, 2010

minggu ini

minggu ini plan nak pergi RANTAI, hari rabu ni. plan nak pergi dengan adik dan kawan baik, yang lain semua jumpa dekat sana je nanti. hari rabu ada photography talk dengan Sue Anna Joe dan petangnya ada bengkel penulisan bersama Fynn Jamal. aku teringin sangat nak jumpa kedua orang ini, jadi rugilah kalau aku tak ambil peluang ini. tapi aku confirm nanti mesti ramai gila orang.

hari Sabtu dan Ahad pula ada family day. Bonda punya kawan-kawan buat reunion. harap-harap nanti seronok lah. dan aku tau, orang paling seronok mestilah bonda. yela, dapat jumpa geng-geng lama. aku pun bakalan seronok kot. kawan-kawan lama bonda, adalah tukang ambil gambar professional. jadi boleh lah lah aku seluk sebanyak mungkin ilmu foto.

esok pula paling tak sabar. berjumpa dengan Mr Morphine sebelum dia ke Langkawi. haish. kalau boleh nak ikut dia ke Langkawi, tapi apakan daya. berangan je lah kau! heh. hope tomorrow will be another happiest day to me. yeayy!

No comments:

Post a Comment