Jul 2, 2010

this is the list :)

aku mahu ini semua sebelum buka semester baru.

1. new phone pleasee! Blackberry Bold / Iphone
2. laptop baru juga!
3. ehem, camera pun nak baru. Canon 50d please!
4. kemeja-kemeja baru. mahu warna putih yang loose dan sedap mata memandang. Padini ada.
5. beg baru! beg lama sudah compang-camping -_____-"
6. new flat shoes. setelah berapa lama aku tidak membeli flat shoes.
7. wedges atau apa saja yang bertumit tinggi. mahu pakai bersama baju kurung, baru lah mak datin.
8. jeans! Vior / ROMP sudah cukup memadai. oh mahu boot cut okay?
9. apa apa t-shirt yang menarik mata memandang.
10. alatan untuk melukis selengkapnya.

tapi, aku hanya ada

duit dalam purse - RM 1.00
duit dalam akaun - RM 0.00

kerja - NONE

terbaik! so aku hanya mampu berangan-angan yang aku punya handphone baru, laptop baru, camera baru, baju-baju dan kasut-kasut baru. berangan! pakai saja yang ada. sigh -__-,

*bagi sesiapa yang mahu menolong aku dapat semua barangan ini, sila-silalah click Nuffnag aku okay? jasa anda amat aku hargai. terima kasih! :)

1 comment: