Jun 3, 2010

Adik Baby.

Adik baby is getting better! alhamdullilah. siapa adik baby? anak mak cik aku. umur baru enam bulan. masuk hari ni dah empat hari kalau tak silap aku dia masuk hospital. sebabnya demam. hari tu masuk hospital sebelum aku balik cuti sem, sebab paru-paru berkuman. risau aku. kali ini demam, teruk juga. menangis tak henti-henti. pantang suruh baring, mesti nangis. minta dukung je. dah dua hari ini, dia semakin okay. badan tak panas. dah boleh senyum-senyum. rindu tengok dia jerit-jerit. tadi aku pergi melawat dia macam biasa. ala, comel sungguh tengok dia dah mula keluarkan suara balik. masa mandikan dia pun dia gelak-gelak. haih, adik adik. tadi mama yang jaga adik kat hospital. ganti ibu dia, sebab ibu dia demam. biasalah, anak dan ibu mesti ada chemistry kan? masa aku datang melawat, nurse bagi mama makan. nasi lauk ayam. ada bubur untuk si adik baby tapi adik baby tak mau makan. well, faham-fahamlah kan makanan hospital. makanan orang sakit. apa-apa pun senang hati sikit tengok adik dah tak nangis-nangis.

atas tu adik baby, Mohd Firas Haikal. hah, bawah ni makannya. ada selera?


No comments:

Post a Comment