Feb 14, 2010

selamat pulang!

oh yeah! akhirnya selamat aku sampai ke rumah. perjalanan selama 7jam dari Kuala Terengganu ke Kajang membuatkan aku bosan melampau. dalam otak aku fikir cepat lah sampai. dahlah bas lambat macam siput. tapi takpe, keselamatan lebih utama kan. Superman tersayang tak henti-henti menelefon. taksabar nak jumpa katanya. terima kasih syg. sampai sahaja di hentian bas dekat PWTC angkat bag terus pergi jumpa si Superman. tenang sungguh dapat tengok senyum lebar dia. kemudian terus pergi Low Yatt dan Sungai Wang. saje jalan jalan. dan dan aku sudah tengok kasut MacBeth wehh. nak nak nakkkkkkkk! somebody tolong belikan aku kasut itu boleh? takde duit ni. heee kemudian santai tengok bintang kat langit dengan si Superman dan balik rumah. jumpa family. mandi mandi terus tertidur. 
Selamat Bercuti!

*broadband tertinggal di Terengganu. best! :(

No comments:

Post a Comment