Feb 11, 2010

17Feb paling aku tunggu

seminggu lagi hari lahir aku. 17Feb. suka suka. dan sungguh bertuahnya hari lahir aku pada hari cuti. so aku boleh celebrate kat rumah wehh. dah dua tahun birthday aku macam gampang. tahun 2008 & 2009. tahun 2009 mak aku dan aku accident mase birthday aku. best tak? mak aku patah tangan, aku nasib baik okay je. tahun 2008 tak payah lah kot aku ceritakan. sebab dah lama sangat. so aku macam harap sangat lah tahun ni aku boleh tersenyum bangga masa birthday aku. takpayah lagi titik mata jatuh. lama dah doe tak celebrate birthday. selalu birthday makan KFC je. okay okay. buang cerita sedih. aku macam nak banyak hadiah birthday lah. boleh dapat ke? jom tengok ape aku nak.


  
aku nak sebiji gitar. macam aku cakap pada post lepas. warna merah ya kalau boleh. hitam pun okay jugak. haha


mari mari bagi aku kasut Macbeth ni. design The Eliot okay. The Newman pun okay gak. kalau Eliot tu warne pink macam cantik gak. hari tu ada org cakap Macbeth tengah sale. so apa macam?size kaki aku size 5/6. apa apa hal roger.


camera yang dah lama aku idamkan. Canon 500d. nak nak nakkkk!


hah, handycam! okay gak. best doe kalau dapat mende alah ni. aku plak memang suka record record ni. adeh!
MP3. sony please.. heee mahu mahu mahu!
  
aku rasa memang macam payah lah kan nak dapat semua tu. kecuali kalau ada magic. kecuali kalau ada fairy god mother. tapi hidup realiti mane ade semua tu. harap maklum. so kalau dapat cupcake or wish pun sudah cukup aku rasa. tengok, comel je cupcake kat atas tu walaupun aku sebenarnya bukan suka pun cupcake. suka tengok je. sebab comel, menarik. tapi aku tak sabar sangat nak tunggu 17Feb. nak celebrate dengan orang orang yang aku sayang. family, boyfriend, bestfriend's. whoah! 
eh aku dah dapat hadiah pertama pun. dari roomate aku, Nonie. tapi aku tak tau apa hadiah tu sebab dah janji buka hadiah masa 17Feb. so tunggu jelah. thanx Nonie.! nampaknya kau yang paling cepat. 


Nonie.

No comments:

Post a Comment