Nov 12, 2009

pantai pandak , chendering , kuala terengganu

dengan mata yang kuyu dan layu akibat tidur hanya untuk beberapa minit buat seharian, aku gagahkan diri juga untuk bangun pukul 700am semata-mata untuk ke pantai pandak , chendering , kuala terengganu. satu-satunya pantai yang selamat untuk bermandi-manda di kuala terengganu. *tapi orang2 kampung di situ kata tempat tu tak boleh mandi, cuma tiada papan tanda terpamer disitu telefon bimbit aku tak henti-henti berbunyi. si jejaka-jejaka kata mereka sudah lama menunggu kami si gadis-gadis di depan kolej. aku dan gadis-gadis dengan pantas bersiap dan terus bergegas menuju ke depan kolej. tapi hampeh. mereka si jejaka masih lagi sedang bersiap-siap mengalahkan kami si gadis ni. terpaksalah kami menunggu mereka. tapi nasib baik tak lama kami si gadis perlu tunggu mereka si jejaka. setelah kami semua berkumpul kami berjalan kaki menuju ke pantai tersebut. pantai tu tak jauh. mengambil masa lebih kurang setengah jam berjalan kaki. tapi akan juga rasa kepenatan dan kehausan yang teramat. kami sampai di pantai hampir pukul 830am. agak lambat sebab singgah sarapan terlebih dahulu. sampai di pantai aku berphotoshoot-photoshoot dan barulah aku bermandi-manda. hari ini hari terakhir aku keluar dengan kawan-kawan sekuliah.this is the end of chapter 1. will missed you guys ! gambar-gambar lain boleh didapati di flikr aku, kalau aku dah upload baru aku kasi link oke. terima kasih.

the gadis ; aku , nana , nonie , ika
the jejaka ; ayie , kamal , acab , taufik , luffy , syafiq , epul


pantai pandak , chendering , kuala terengganu

taufik *model tak berbayar , classmates

ahmad khamal *model tak berbayar , classmates , lelaki idaman (:


p/s : thanx to all. thanx fr everything. sayang korang (: meet you guys next sem oke. kite lepak2 lagy eh. oh ye , i got 'kulit gelap' fr hadiah cuti sem :D

No comments:

Post a Comment