Jul 2, 2018

Hey o!

Hey O!

Okay, dah tak 7 bulan kemudian dah update blog. Tapi masih lah berbulan-bulan. heh.

Last aku update, aku update good news about being pregnant for our second child. Pejam celik pejam celik, harini dah 24 minggu + 5 hari kandungan aku. Alhamdullilah..

Tapi jujur aku kata, kandungan aku kali ni sedikit mencabar. Ada alahan, penat yang amat, sakit pinggang, sakit ari-ari. Tapi overall kandungan sihat. Alhamdullilah.. Mungkin sedikit mencabar sebab handle kakak Asha yang masih belum putus susu badan walaupun aku rasa susu badan dah pun tak ada *cry*. Kakak Asha pula sudah 1 tahun + 7 bulan. Tak lama lagi turn to another month.

Masa aku update blog ni, kakak Asha tengah demam. Dia punya mengempeng makin menjadi-jadi especially di malam hari. Langsung tak nak lepas. Sakit, penat tapi semoga aku terus tabah.. semoga anak solehah, Asha Rania cepat sihat, cepat boleh putus susu badan. Amin.

Satu lagi concern aku adalah kakak Asha tak mau langsung minum susu lainnnnnnn *cry cry cry cry*. Mak Pak dia tengah risau dia tak cukup nutrient ke apa ke. Alahai...

Semoga segala urusan kami, segala urusan semua pembaca *Ada ke?* dipermudahkan. Amin.

Jumpa lagi nanti naaa... InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment