Mar 7, 2018

7 Bulan Lagi...

Alahai. agaknya, memang setiap 7 bulan baru aku update blog kot HAHA

Dah 2 0 1 8 dahhhhhh. kejap aje. cik Asha kita pun dah nak masuk 1 tahun + 4 bulan dah. Maka sudah 1 tahun + 4 bulan juga lah aku dah melibatkan diri dalam dunia parenting. Gitchuew!

Parenting is not an easy job. SERIOUSLY! Haha so far, inilah kerja paling tersusah sekali didunia. Besar tanggungjawabnya. Tapi it is really a WONDERFUL job. Tenang hati tengok muka comel anak tauuuu. Betul lah orang kata, bila dah jadi parents, baru kita tahu macam mana pengorbanan mak ayah kita. hihi

Ehem ehem. Sebab tak ada orang baca pun blog ni, so, rasa boleh kot update berita terkini yang rasanya patut menjadi rahsia lagi.

Actually, aku & MR ada family planning. We want as many baby before I turn 30, trust me I have my own reason (HAHA I know it's funny & weird). Target aku untuk give birth every 2 years (dengan izinNya). So, (malu pula) Mid February, I found out my pregnancy test come out double line -- positive! Alhamdullilah! Now, I'm about 6weeks pregnant! Kami dah pi scan last week, but it is still too early to see the baby, tapi alhamdullilah, kantung semua di tempat yang sepatutnya, di dalam rahim. Semoga semuanya berjalan lancar, dipermudahkan segalanya. Asha gonna be a sister! InsyaAllah!

Nantilah update lagi, tapi harap bukan 7 bulan akan datang lah kan hehe Doakan aku ya andai kata korang dah baca berita di atas. hihi

Xo,
Nabilah

No comments:

Post a Comment