Dec 29, 2016

I have a baby!

Fuh fuh. Banyak habuk dekat blog. Aiceh. Ayat cliche lagi setiap kali intro new post. Heh.

Tadi sebelum aku log in, aku scroll balik blog aku nih. Macam cepat aje masa berlalu. Mula-mula aku dok sembang pasal sibuk buat assignments, sembang patah hati, sembang countdown nak kahwin, sembang dah kahwin.. ni tiba-tiba dah ada baby pula. Eh! Haha

Alhamdullilah, aku selamat melahirkan puteri sulung aku pada 20/11/2016, 8:24am secara normal dengan berat 2.97kg. Dah sebulan lebih dah aku jadi Mama. Hihi sungguh aku tak sangka! Puteri sulung kami diberi nama Asha Rania Bt. Mohd Rizdwan. :)

Syukur, Allah bagi aku rasa nikmat mengandung dan nikmat bersalin. Kenangan paling manis sepanjang hidup aku buat masa ini. Semoga Asha Rania menjadi anak yang solehah dan sentiasa sihat. Amin!

Okay lah, next post aku update kronologi aku nak terberanak haritu. Hehe Sebelum tu, Meh aku share gambar masa genap sebulan haritu. Asha yang dah botak! Hehe


No comments:

Post a Comment