Aug 11, 2015

Eh, dah August!

Hai. Bertemu semula.

Last post aku bulan May, sekarang dah August. fuh. gila cepat! aku rasa sekarang bukan zaman blogspot dah aaa. Aku tengok blog feed aku pun senyap je. kihkih. Tapi walau macam mana pun, akan ku gigihkan untuk biarkan blog aku ni aktif (walaupun tak aktif mana) 

 Raya pun dah nak habis dah ni, tak silap aku aa. Tahun ni tahun paling tak banyak aku berjalan raya. Open house pun banyak tak pergi. Haiya. 


Oh ya, aku masih bertahan kerja di tempat yang sama. Dah lebih kurang 4 bulan lebih. em. Amazing! kah! Sebab aku dah janji dengan diri sendiri nak bertahan selagi mampu (hakikatnya parents dah advice cari kerja lain) heh.

Sejak raya haritu, aku dah tak buka kedai di downtown. Ya Allah, nikmatnya bila dapat tidur cukup hari-hari oi. Baru ku tahu macam mana rasanya. haha. Kalau tak, 2-3 jam je aku tidur setiap malam. sepanjang 10 bulan! huish. Sedih juga berhenti berniaga di downtown, tapi apakan daya. aku punya badan kesihatan pun kena jaga. So, sekarang mama take over kedai. Malam minggu, mungkin aku pergi la tolong mama.

Tapi chuols jangan risau. Iols masih berniaga seperti biasa di Insta ye. Mai lah order! Sekarang dalam process nak tarik nafas balik, lepas ni kembali aktif! Amin!

So many things happen this past seven months. I grew up! haha. So many things I wanted to share, tapi aku save draft dulu ya. heh. Nanti gua post aa.

Kbai. Aku nak sambung bekerja. Moga jumpa lagi.


 ♥ 

No comments:

Post a Comment