May 22, 2015

Bulan May

ehm. Bulan May dah. lebih kurang dua bulan lebih aku kembali bekerja. haha. kerja siang malam.

so far so good. tapi penat nohorom. badan aku pun makin naik. punca - sangat kurang tidur. semorang dah tegur ni badan dah naik teruk. *sedih*

kerja siang malam ni penat woi. pagi, pergi kerja pukul 745am. (obviously aku seorang wanita, kenalah bangun sejam setengah awal), pergi kerja, pum pam pum pam, pukul 545pm baru gerak balik rumah. Nasib jalan tak berapa nak jam, 630pm sampai lah rumah. lepastu lepak kejap dengan family, pukul 8pm dah kena siap nak gerak pi kerja malam pula. fuh. bukak kedai. weekday pukul 2am baru tutup kedai, dalam pukul 3am baru sampai rumah. hah, repeat balik dari awal. kalau weekend maka lagi lambat aa tutup kedai.

lemau lemau. mata ni punya eyebag, kulit aku semua aa makin teruk. so anak-anak, tidur yang cukup tu penting yer. the only day yang aku memang betul rehat adalah hari Ahad. Kalau hari Ahad tu duduk rumah, ada yang datang menganggu, memang aku naik angin. haha. but if you're special enough, aku redha. :p

Mr kata nak buka kedai sampai raya ni aje. dia nak suruh aku rehat katanya. fokus on kerja siang. sayang nak berhenti niaga di downtown tu, tapi apakan daya.

Tapi, online shop masih buka yerr. hah, apa tunggu lagi, buka Insta, search @rn_beautystore, order aaaa. haha nak dapat harga best, meh Whatsapp. eh!



kbai.

No comments:

Post a Comment