Mar 19, 2015

...

hai! aku paling failed bila letak tittle post. so kali ni, biar titik titik titik aje.

lama tak update. em. tipikal. *emoji perempuan angkat tangan*. bila sunyi-sunyi cenggini je teringat blog. kikiki. tak baik laa. apa perkembangan? masih badan. yeap. badan yang asyik berkembang dengan pesat dan jayanya. karier? aku masih lagi penganggur setelah berhenti last kerja haritu. aku pun masih berniaga. aku rasa, so far, sepanjang dah ada dua kerja, dah dua kali berhenti kerja, berniaga je paling happy aku buat. haha i mean, tak stress. eh, tapi stress juga kadang-kadang sebab lately ni sales teruk sikit. fuh!

baru minggu ni aku start send out balik resume. aku apply macam-macam jenis kerja. tak terhad kepada graphic sahaja. sampai satu tahap, deep down, aku rasa tak nak kerja bidang graphic. hihi :p haa lepastu orang tanya, "habistu kenapa belajar bidang graphic?". well, people change. HA-HA.

eh tak lah. aku suka je graphic, tapi it's not really my passion. kot lah. aku suka kerja yang aku boleh interact dengan orang, yang aku boleh bergerak aktif. haha memilih nauuuu. kadang-kadang aku terfikir, what if kalau aku masih dalam bidang tarian or seni persembahan. em.

since blog aku ni tak ramai reader, aku rasa aku nak tulis dengan lebih jujur / open kot. haha sebelum ni cover-cover sikit. eceh. k lah. nak sambung download movie - which is my passion HA-HA. k bai. till we met again. ewah!

No comments:

Post a Comment