Dec 2, 2014

Konvokesyen ke - 81 !


Hi semua. Jumpa lagi.

Alhamdullilah, semalam aku baru sahaja selesai Istiadat Konvokesyen ke - 81. UiTM dah 81 kali adakan majlis konvokesyen, tapi aku baru je dua kali konvo :- Diploma & finally, Degree! So, I'm a degree holder.. with second upper class. Tak ada rezeki first class. em.

Apa-apa pun, tahniah untuk kalian semua yang sama-sama juga konvo tidak kisah mana-mana universiti.

Fuh! semput tahu buat Degree ni. Berapa kali dah mental breakdown. Haha


Untuk teman-teman yang atas ni, kami gelarkan Gloweedeer, hihi terima kasih for everything. Terima kasih kerana selalu juga ada disisi aku dari start degree sampai lah habis ni hah. Yang setiap hari dok remind aku untuk buat kerja, yang sentiasa buat aku rasa tercabar untuk keep up the good work. Terima kasih banyak! haha Tak boleh cerita banyak, satgi menangis. eh!


Untuk si manis ni pun, terima kasih kerana sentiasa ada dengan aku. We might change a little, but I will always cheers what we've going through. Aku tak pernah menyesal kenal kau. Haha Okay, tak boleh cerita banyak juga, karang ada ninja cutting onion dekat mata.

Chu guys are the best! Depa berempat ni lah tukang dengar aku berangan hari-hari, cerita-cerita cinta leleh aku yang aku tak boleh berhenti cerita dan macam-macam lagi! Haha emm. Gonna miss chu guys!

K, sambung nanti. Wa nak balik kerja.



No comments:

Post a Comment