Mar 19, 2014

Post kedua bulan tiga

Hi. macam ajaib tak? post kedua bulan tiga. heh. lama tak merepek. well, patutnya aku kena mula tulis introduction untuk Academic Writing aku. tapi bila tak rasa nak mengarang benda fakta, kesini lah aku.

bukan apa. aku cerita hal-hal assignment dekat sini bukan nak tunjuk lagak, bukan nak poyo membuta tapi nanti satu hari, pada masa depan, bila aku sibuk uruskan client-client aku, boleh aku selak post-post lama ini.. dan senyum.

sekarang sudah masuk minggu ketiga untuk semester akhir ijazah aku. kira cincai, ada lebih kurang 11 minggu. banyak lagi benda nak dikerjakan. fuh! aku harap aku tabah dan sihat supaya dapat tempuh sem ni sebaik-baiknya. yelah. nak juga bagi mama abah bangga sekali lagi dengan anaknya yang mereng ini.

tapi kan, dalam hati macam sedih. katakan lah ada lebih kurang 12-14 minggu lagi untuk duduk dengan kawan-kawan sekarang, lepastu masing-masing bawa haluan masing-masing. belum tentu jumpa lagi, sedih woi!

buat masa sekarang, jangan fikir benda sedih. jom kita enjoy this little time. okay?

kbai.

No comments:

Post a Comment