Mar 13, 2014

Bulan Tiga

hai. aku rasa memang aku akan update satu post setiap bulan. itu je mampu. itupun kalau mampu. heh. aku officially 23 tahun. alhamdullilah. masih lagi dapat rasa jantung dup dap dup dap. result pun sudah keluar. lama dah. syukur sangat sebab kali ini aku berjaya bagi mama abah bangga. tak sangka! tapi banyak juga kawan-kawan keliling yang membantu especially housemate aku empat orang ni. sayang hangpa lah! eh. haha pass with flying color orang kata.

dah bulan tiga. maknanya bermulalah semester akhir aku sebagai pelajar degree. ini pun baru second week. 1st week masuk haritu dah sentap dengan assignment last minute. nampaknya mungkin ini lah penangan semester enam kot.

jadi, bagi sesiapa yang sama macam aku, gigih berjuang semester akhir, semoga kita semua berjaya survive semester ini. yang lain-lain pun, jangan lah main-main pula.

kbai. :)

No comments:

Post a Comment