Nov 26, 2012

2:51AM

selamat tengah pagi.

aku masih lagi sendiri, seorang duduk dekat meja belajar kolej ini. lima yang lain sudah pun selamat jengah alam mimpi. entah indah, entah buruk belaka.

aku? berjaga macam burung hantu cari mangsa, masih lagi pulun otak cari idea. idea untuk kelas Videography aku.

tugasan final Videography, kena buat satu music video. menarik kan? ya, memang menarik! kadang-kadang, aku rasa aku lebih suka kelas Video aku dari kelas-kelas Graphic aku.

mungkin sebab aku tak berapa pandai melukis
atau
mungkin aku tak kreatif
atau
kelas Video aku lect macam best
atau
ada budak comel dalam kelas aku?

eh tak tak. statement last adalah statement paling tipu. paling.
 

ala. baru nak buat proposal je pun. lagu yang aku pilih adalah lagu Zee Avi - Bitterheart. lagu ni macam cute, macam happy tapi makan dalam. heh.

tapi aku rasa sedikit semak kepala. bukan apa, minggu ni minggu untuk pitching proposal depan lecturer tapi aku pula kena ke Terengganu. convo beb!

tengoklah apa nak jadi nanti.

tak sabar nak start shooting.


lagi tak sabar nak convo. kiki.

No comments:

Post a Comment