Aug 26, 2012

Salam Aidilfitri

sudah seminggu Aidilfitri berlalu. jadi harap belum terlambat lagi nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk kalian semua. aku mohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap aku secara sedar atau luar sedar kepada kalian semua. maafkan aku ya?

raya kali ini raya paling hambar aku rasa. mana tidaknya, satu keluarga aku demam. jadi, hari raya kami semua pakat terbaring tidur dekat kampung di Perlis. gambar raya pun tak sempat nak ambil. gambar atas ni bukan baju raya ye, baju masa diploma show aku.

aku tak adalah demam mana pun, cuma batuk teruk yang amat! ubat batuk yang diberi pun sangat lah kuat gila effect dia. sekali telan ubat batuk, pasti tumbang terlelap. kepala pun jadi tak betul. sudah seminggu berlalu, barulah batuk aku pulih. cuma, suara yang hilang belum dapat dicari lagi. pftt.

seminggu lagi aku nak masuk belajar balik. banyak urusan belum selesai. jadi mood nak pergi beraya tu, tak ada lah sangat.

apa-apa pun syukur dapat juga rasa Syawal kali ini.


walaupun hambar.



1 comment:

  1. oi aiman! awat mai perlis tak gtau aku?? aduhh la..tak dpt nak raya sama, tapi tak nak ahh raya dengan org demam,kang dengan2 aku sekali demam...:P

    selamat hri raya maaf zahir batin :)

    ReplyDelete