Jul 18, 2012

new level. teretetetetttt!

sila baca tittle aku dengan runut bunyi game Super Mario. terima kasih.

alhamdullilah! new level unlocked!

aku berjaya mendapatkan tempat sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Seni Lukis Seni Reka (Kepujian) (Seni Reka Grafik), di UiTM Shah Alam. amboi! panjang nya nama. iya, aku masih dengan kursus yang sama aku ambil masa Diploma dulu. tak apalah, nanti selepas ini mungkin aku akan tukar kursus. siapa tau kan?

maka bermula episod baru hidup aku pada 1 September nanti. aku memang rindu untuk jadi pelajar kembali. betul betul rindu!

tapi kali ni, jadi pelajar UiTM Shah Alam, aku tak tau lah apa rasanya sebab sebelum ni kampus aku kecil sahaja, tiba-tiba degree, haaa amik kau! tapi dengar khabarnyanya fakulti AD ni akan berpindah ke Puncak Alam. tolonglah jangan pindah. please?

semoga aku lebih gigih dan fokus kali ini. nak juga rasa result cemerlang. heh.

tak sah kalau tak ada print screen kan? ambil kau sebesar alam. hihi


2 comments:

  1. Kirenya u dh ade diploma seni lukis ek? Sekrng ni tgh smbung ijazah? I wish to :') But tggu hbis form6 dl..

    ReplyDelete
  2. saya pun dapat sama ! 1 september nie. hope to see you soon :)

    ReplyDelete