Jul 17, 2012

eh!

eh! lama sungguh tak jejak tapak ini. dua bulan mungkin? fuh! banyak habuk. cerita semua sudah lapuk.

maaf.

bukan apa, sibuk. okay alasan tipikal. borrrrriiinnngggg.

macam-macam benda dah jadi sepanjang aku tidak update blog buruk aku ini. ini bermakna, cita-cita aku untuk jadi blogger tegar, tidak berjaya. tak apa tak apa. esok lusa aku cuba lagi. okay?

jadi, kalau aku nak ceritakan semua benda yang dah berlaku, memang berjela lah gamaknya post ini kan? aku ringkaskan saja okay?

- masuk bulan ni, genap 3 bulan aku bekerja sebagai designer. fuyohh! tittle nak grand -.-
- adik aku, Aiman Iqbal, satu-satunya adik aku, sudah pun berjaya melangkahkan kaki ke UiTM Melaka sebagai pelajar Seni Halus. moga dia sukses dan kuat semangat kerana itu bukan bidang pilihan beliau.
- kalau post lepas aku merungut pasal kulit kusam, kini tidak lagi. aicewah! nanti kalau aku rajin, aku kasi tau apa rahsia. kikiki.
- gaji-gaji aku dihabiskan dengan membeli barang-barang yang memang aku mahu sejak sebelum-sebelum ini.

sebenarnya aku pun tak tau nak cerita apa. sebab semua cerita aku dah lupa. mengantuk!

okay lah. babai. nanti aku datang lagi. :)

No comments:

Post a Comment