Mar 13, 2012

oh final !

semester ini semester terakhir aku untuk menghadapi final bagi pelajar diploma. betul-betul terakhir. fuhh!

dan semester ini semester pertama aku tiada paper untuk ditumpaskan. semua final aku berasaskan projek. ada 3 projek. satu projek sudah selesai maka tinggal lagi 2 projek iaitu 3D animation dan paling penting Major Disciplines.

alahai pening kepala. cuak pun ada. alhamdullilah, carry-mark untuk 3D animation dan Professional Practice agak tahap sedang-sedang elok. moga projek final aku dapat markah WOW! cewah! harapan -.-

jadi semua, selamat menghadapi final. semoga anda-anda semua berjaya menjawab dan menghadapi final dengan gigihnya, tenang, dan dengan senang hati.

dan untuk aku, cuba lah rajin sikit siapkan lagi dua final project. haih

No comments:

Post a Comment