Aug 21, 2011

Harry Potter Fan Freak


aku adalah Harry Potter Fan Freak. heh. aku tengok movie Harry Potter sejak aku sekolah rendah lagi. mula-mula movie Harry Potter keluar dulu, tahun 2001. dulu masa sekolah selalu beli majalah-majalah yang ada mengenai Harry Potter, buku sticker Harry Potter dan macam-macam lah. paling best siap tampal poster banyak-banyak dalam  bilik. heh. kalau buku, aku cuma berkesempatan baca satu buku sahaja. kesian. sekarang baru nak kumpul duit beli semua siri buku Harry Potter.

sampai sekarang aku still ulang-ulang tengok cerita Harry Potter. aku tak pernah bosan. bagi aku, JK Rowling dan seluruh crew produksi Harry Potter sangat brilliant! terutama sekali JK Rowling sebab dia menulis cerita yang sangat hebat!

disebabkan aku fan freak HP, aku pun dengan rajin search macam-macam benda pasal Harry Potter dan juga macam-macam quiz pasal Harry Potter. so amacam? betulkan aku fan freak? heh.

quiz Sorting Hat, aku ambil banyak kali guna website yang berlainan. paling banyak aku dapat Gryffindor, so aku adalah Gryffindor. kedua terbanyak aku dapat Ravenclaw diikuti Hufflepuff. aku tak pernah dapat Slytherin -.-


 Character yang sama dengan personality aku - Harry Potter. okay bangga sikit. heh.


Patronus Charm aku - Stag. sama dengan Harry Potter dan ayah dia, James Potter. tapi dulu aku pernah buat test ni, jawapan dia Doe, sama dengan Lily dan Snape :)


wand yang patut aku guna - 9 1/2" Rosewood with Phoenix Feather. dipercayai sama dengan Harry Potter dan Voldemort (maklumat dari Google) . maaf tak ada gambar.

animagus aku - Wolf. tapi please bukan Jacob Black ya. lebih gemar Sirius Black :)

character kegemaran aku - dulu masa kecik-kecik aku minat Harry Potter / Daniel Radcliffe, tapi sejak dah besar aku lebih kepada Ginger- Ron Weasley / Rupert Grint. Rupert Grint sangat comel tapi macho. heh!


okay, tamat cerita Harry Potter. cuma memang aku mengaku aku fan of Harry Potter. jadi kalau ada siapa-siapa baik hati, bagilah aku hadiah buku Harry Potter, kesemua siri please. kalau tidak pun sponsor aku pergi Wizarding World of Harry Potter dekat Orlando. kalau tak juga pun, sponsor aku melawat Harry Potter Studio Tour dekat London yang akan dibuka bulan 10 ni. please :)

sekarang aku tengah tunggu email dari Pottermore. haish!


//gambar dari Google Image

No comments:

Post a Comment