Jun 10, 2011

things change !

baru lepas nonton Kami the series. cerita kegemaran aku. cerita yang sedikit sebanyak memberi aku inspirasi dan juga mebuat aku berfikir.

bila tengok cerita ini, aku mesti teringat kawan-kawan baik aku. kawan-kawan yang aku rindu. aku tak punya ramai kawan yang rapat dengan aku, yang betul kenal aku, aku cuma ada mereka.

but things change.

tak semua benda akan kekal sama selamanya. batu tepi pantai pun boleh berubah bentuk, apa lagi manusia dan juga keadaan. semakin kita dewasa atau cuba mendewasakan diri, semakin banyak kita mengubah keadaan.

baik atau buruk, ia tetap berubah. dan juga mungkin takkan kembali macam waktu dulu. jadi samaada aku suka atau tidak, aku kena terima perubahan ini, sebaiknya...

when someone left the gang, things will be changed, maybe better or maybe worst. let the old memories be a memories.

i missed you guys!

No comments:

Post a Comment