Jun 9, 2011

first attend to Entrepreneurship Class

 
hari ni hari pertama aku masuk class Entrepreneurship / Ent. sungguh aku blank! dah lah masuk lambat class sebab pusing-pusing semua blok cari dekat mana class berlangsung, bila masuk sudah lah kena duduk belakang, bila duduk belakang apa lagi, aku jadi leka. sigh.

dah lama tak masuk class yang macam formal gini. selalu menghadap computer je, kali ini kena menghadap kertas-kertas, otak pula pasti tension tahap gaban.

semoga aku mampu bawa subjek ini, kalau tidak mati lah aku!

video 

//video kebosanan aku dalam class diselitkan sekali, dan macam biasa, aku memang comot. sigh.

3 comments:

  1. subjek enter-porno tu senang ja.. hahaha.. dontworry

    ReplyDelete
  2. enter apa? aku nak sebut pun sakit lidah ni nak jawab + buat...aku pun blank wehh..

    ReplyDelete
  3. crayon : HAHA senang ke? harap-harap senang la haha

    Haezzah : tulah, belit lidah! lepasni takleh blank-blank lagi!

    ReplyDelete