Jun 28, 2011

mula kusut!


salam sejahtera.

gulungan filem pertama aku sudah pun habis. sekarang tinggal duit datang, mahu pergi cuci dan scan. kalau tak ada scan sekitar kuala terengganu sini, jawabnya lambat lagi lah aku publish kan gambar-gambar dari filem aku.

cerita pasal kusut, aku sudah mula kusut dengan assignment. banyak sungguh. mahu tak mahu aku kena buat kerja hari-hari. duh! semoga aku rajin.

bulan ini konon nak kumpul duit setiap hari, tapi tak berhasil. perut aku asyik minta diisi. tapi aku harus kumpul duit sebelum cuti semester. ada plan untuk cuti semester ini. semoga aku berjaya.

oh wahai kawan-kawan sekalian, kalau ada siapa-siapa yang kelapangan masa pada 30 June ini, jemput lah datang Laundry Bar, The Curve, Mutiara Damansara untuk album launch dan show case 40 Winks. turut serta beraksi - Skudap Skudip, Sharpshooter dan Johnny Comes Lately. untuk lebih lanjut, sila clik sini. it's freeee ! jadi ayuh berska-kin !

tapi malangnya aku jauh di Terengganu. deymmmmm !

No comments:

Post a Comment