Apr 13, 2011

Teringat zaman dulu-dulu

kalau siapa-siapa yang dah ikut blog aku dari dulu, mereka tahulah yang aku tak habis-habis dok cerita pasal pergi training. bukan training sukan olahraga ya, tapi training tarian. aku dulu adalah penari part time Swatari. tapi lama dah. dari tahun 2004 sampai lah aku kena sambung belajar dekat Terengganu tahun 2009. lepas sambung belajar, terus aku berhenti. sobs sobs T_T rindu nak menari!

tadi aku tengok satu cerita, dia ada cerita pasal menari-nari. tiba-tiba terkenangkan zaman dulu-dulu. heh. aku pun youtube lah, cari video. dan aku jumpa video ni. video ni sebenarnya aku dah lama tahu. aku tak tahu siapa yang upload.

yeap, perempuan itu adalah aku. heh. aku menari bersama Morphine. aku form 4 masa ni. perform dekat UPM kalau tak silap. masa ni "carma" je. koreografi bukan lah aku punya. ini adalah milik Swatari atau lebih tepat, koreografi abang belalang. siapa abang belalang? abang belalang adalah koreografer Swatari lah! heh. lagu adalah milik Pak Ngah. layankan aja :)



ni pulak video senior aku, which is kakak-kakak yang bertanggungjawab buat aku pandai menari dan boleh perform. hee. mereka sangat cool!



menarik kan mereka? haih rindunya! :) by the way, sebenarnya "carma" tu tak boleh tau. sebab aku officially dancer Pak Ngah. eh salah, ex-dancer. hee. tapi disebabkan nak cari lebih pengalaman, aku buat juga. nasib baik lah mereka memahami.

Swatari adalah antara part yang terbaik dalam hidup aku. seriously! i miss you Swatari!

*carma = cari makan

No comments:

Post a Comment