Apr 13, 2011

Ni adalah sambungan post di bawah :)

cerita pasal menari, tiba tiba teringat senior dan kawan menari aku. heh.

mula-mula buka Facebook anda dan tekan sini. okay, sila lah like. heh. kawan-kawan saya sedang bertanding untuk Showdown 2011. mereka memang best, tak percaya? sila lah like diorang, nanti dapat tengok video diorang. heh.

okay cun! terima kasih semua. :)

tahniah juga kepada cikgu tari saya yang pertama dekat Swatari iaitu kak alia, atau dikenali, sebagai pasangan Razif dalam mari menari. both of them are really a good dancer dan nak tau tak, kak alia ni adalah my idol. hee ;p *tau dah, lambat sangat ni ucap tahniah. heh

okay aku nak juga cerita pasal kawan baik aku di Swatari, iaitu Fuzz. heh. aku tak biasa panggil dia Fuzz sebab kami semua panggil nama dia lain :) siapa dia? tekan sini. budak lelaki tu, Fuzz ni pun memang cool bila menari, dan dia pun banyak ajar aku juga supaya aku dapat menari banyak jenis tarian. heh. rindu nak lepak dan bikin gila! haih.

okay enough pasal menari. babai!

No comments:

Post a Comment