Mar 21, 2011

Fashion Show - Koleksi Piala Seri Iman

phuhhh ! setelah hampir sebulan turun naik meeting, siang malam pagi petang, event yang pertama kalinya aku dan tiga orang lagi rakan dan bantuan dari seorang penasihat anjurkan, terlibat dari 0-10, dari A-Z berlangsung dengan jayanya! seronok! penat lelah akhirnya berbaloi-baloi. hee.

11 March, tarikh Fashion Show ini berlangsung. asalnya, fashion show ini hanya untuk diselitkan dalam satu program yang faculty aku buat. tapi akhirnya, program yang faculty aku nak buat itu ditunda. Encik Yus, iaitu penasihat biro kebudayaan which is biro jagaan aku, mahu juga adakan fashion show ini. alhamdullilah, dengan kerja keras Encik Yus, Is, dan Husna sebagai AJK tertinggi event ni, maka fashion show ini jadi satu event tunggal. 

model-model yang memperagakan baju-baju ini adalah dari UiTM Kuala Terengganu sendiri yang sudah berjaya melepasi audition yang kami buat. seronok terlibat dengan event walaupun penat nya memang yang amat! baju-baju yang diperagakan pula adalah koleksi dari pemenang-pemenang Piala Seri Iman, seperti Fizi Woo dan lain-lain. sila lah google ye :)

apa-apa pun, terima kasih pada semua yang terlibat secara langsung, atau tidak langsung, pada penonton yang datang, pada para model yang  memberikan kerjasama yang bagus, pada pihak fasiliti, dan pada semua-semua lah :) 

by the way, insyaallah, by the end of this month pun akan ada lagi satu fashion show. Insyaallah :)



* event paling manis aku terlibat sebab ada ehem-ehem. hee. thanks encik ;p

No comments:

Post a Comment