Feb 21, 2011

presentation

hi,

hari ini aku ada presentation. untuk subject Advertising. kami satu class kena perform group. kononnya sebagai satu advertising agency. ini bukan buat main-main. ini serious. jadi, kumpulan aku terdiri dari empat orang ahli iaitu Creative Director, Graphic Designer, Media Planner dan Account Executive. cuba teka position aku apa?

okay, aku punya position Media Planner.

tadi kena present. company yang kami nak re-branding adalah Bata. setelah membuat segala Creative Platform, Concept Board, Mood Board dengan semangat, rupanya bila present kami tersasar jauh. isi semuanya salah. macam mana lah tak salah. main pakai letak je. pasal marketing pun nak masuk ke? ish ish ish. teruk hang ni Aiman Nabilah.

tapi tak apa. try and error. itu adalah prosess pembelajaran. kalau kita tak cuba, mana nak tahu kan? bila dah kena brain wash dengan sir tadi, baru lah clear otak aku. thanks sir! tapi sedih lah juga sebab sir macam kecewa dengan kami semua. we're sorry sir.

jadi, presentation seterusnya adalah lagi dua hari. dalam masa dua hari kena baiki semua ini. harap-harap presentation seterusnya ini tidak lagi tersasar.

No comments:

Post a Comment