Nov 29, 2010

Tak boleh lama,

aku tak boleh lama hadap blog. aku dah lambat. mahu ke Terengganu malam ini.

aku akan berada di UiTM Kuala Terengganu dan UiTM Dungun pada 30 Nov sehingga 5 Dis. aku ke sana kerana ditugaskan sebagai tukang ambil gambar konvo bersama sembilan lagi rakan aku. ini pertama kali weh. sikit gementar. harap-harap kerja berjalan dengan lancar.

tapi sebenarnya aku berat hati kena tidur dekat kolej dan datang kampus waktu-waktu cuti. aku belum lagi rindu kampus. haih. bosannnn~

oh, keputusan peperiksaan akan keluar tak lama lagi. tak sabar! dan gementar, for sure.

okay aku dah lambat. nak pergi bersiap. doakan perjalanan aku supaya selamat sampai ke destinasi.

woot woootttttt !




encik Morphine, anda juga jaga diri di Penang ya :) i love you.




okay gedik!

No comments:

Post a Comment