May 19, 2010

derita merindu

"Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..
Aku pilih derita.. "

rindu. hari hari aku rindu. rindu dia. my first love. you know who you are right MR? rindu tu sakit. tapi apa boleh buat. lagi sakit bila kita tak dapat dengar suara dia or even sms, jumpa dia, sentuh dia, and macam macam lagi lah. sangat sakit.

sendiri kena tanggung lah kan sebab sendiri punya pasal. hmm. menyesal tak sudah aku ni. macam aku cakap pada post lepas, tak payah dah terhantuk baru nak tergadah. sekarang gelak untuk diri aku. gelak besar-besar. biar aku duduk pada sudut paling tepi, peluk tubuh sendiri, air mata darah pula mengganti. biar. aku memang patut dihukum macam tu. biar. biar aku sasau sendiri. tak perlu siapa peduli. biar.. biar.. tak akan ada siapa dapat pulihkan aku, selain dia. juga keadaan mungkin.

rindu itu bahagia, tapi rindu itu juga derita.

*ilyMR.imsorry.

No comments:

Post a Comment