Apr 10, 2010

lama punya,

aku dah lama dah tinggalkan handphone Sony Ericsson aku yang lengkap dengan camera, mp3, 3g segala bagai tu. sekarang aku pakai handphone Nokia 1202. hah, Google lah cepat. lagi canggih doe. Middle finger! ni gara-gara phone Sony Ericsson aku dah jahanam. tadi aku bukak balik memory card phone Sony aku. tergelak aku tengok gambar lama. kelakar. tapi itulah memori. jom usha gambar buruk aku.

hah, ni gambar aku masa form four tak silap. dah tiga tahun lepas. muka pun nampak sangat muka-baru-nak-up. bajet je aku. ala, macam kau kau tak pernah pulak! jangan banyak bunyi ;)
ini sebab tak-ada-kerja-bila-malam-tiba. form four jugak tak silap. aku pakai dress yang aku tempah untuk satu dinner yang bertemakan vintage. suka aku dress tu. tapi tulah, dress ni tak sesuai untuk buat pakai harian. kain lace kan.
 
ini pulak masa form five. make up tebal kan? ops, sorii sikit, ini bukan make up nak pergi Pavii okay. ini zaman aku hidup dengan pentas. rindu wehh -_-,

ni masa baru habis sekolah. zaman duduk-rumah-goyang-kaki. gambar di fitting-room itu biasa. macam kau selalu buat.
ni paling terbaru. masa cuti Raya Cina hari tu. masa ni dalam bas. muka bosan aku dengan pemanduan bas yang sangat perlahan. lambat sial sampai KL.

gedik gedik kan gambar aku? aku punya sukalah. sekarang aku mahu handphone baru. ada yang nak bagi?



No comments:

Post a Comment