Mar 16, 2010

Sabtu lepas.

Sabtu lepas layan lagi gig. dekat Rhu Muda Beach Resort, Marang, Terengganu. saja pergi, tambah,masuk pulak ada orang bagi masuk free. terima kasih Naxa. aku tak keluarkan duit lah. sengkek sial tapi menggatal jugak nak berhibur. haish. aku pergi pun sebab nak teman kawan aku, Ika. lagipun orang dah ajak kan. tak baik tolak. ahh, alasan. lama sudah tak berhibur wehh. gig kali ni okay lah. tapi tak berapa nak best. entahlah, mungkin sebab tak ada rakan-rakan yang lain. band-band yang perform mostly main Punk. band HC 4 empat ketul je. aku pergi pun follow band Alienis Beutiful dan A Kiss Before Sunset. aku universal. dengar semua. Punk rock pun buat aku goyang kepala. jangan risau. tapi aku suka tengok si mamat-mamat skinhead. sega saga oi oi oi. comel sial mereka. kepala licin, long-sleeve shirt, flat-fronted slacks, boot. bergaya. apa-apa pun kali ni aku duduk tepi, goyang kepala sikit-sikit sambil goyang kaki ikut beat. langsung tak ber'head banging' hebat. takda geng. sangap juga nak berjoget tapi apa boleh buat. aishhh
Alienis Beutiful
ini Ika.
yang bertanggungjawab bagi aku masuk free :)

*Sabtu ni, di Motel Desa. Seven Colar T-shirt, Dichi Michi, The Padang, Pure Vibration dan lain-lain lagi. mintak-mintaklah takda apa-apa hal yang boleh menghalang aku untuk pergi berhibur Sabtu ni. :)

No comments:

Post a Comment