Mar 17, 2010

aku serabut

sekarang masing-masing kepala sudah serabut. pening pusing-pusing. maklumlah, final nak dekat. macam-macam dalam otak ni hah. hati ni langsung tak tenang. serabut wehh. fikir kerja-kerja yang masih lagi tergantung. fikir tentang buku-buku yang perlu dibaca, yang perlu diselidik. aish. penat sial. tarik nafas pun sekat-sekat. dada ni sempit. otak dah macam wire belit-belit. penuh pulak tu wire yang bersimpul. duit mana mahu cekau. kerja banyak lagi. duit lagi banyak kena pakai. aku yang keding ni makin keding lah. tak makan. nak beli barang-barang yang segala macam. sem ni macam berat pulak untuk aku. tak tau kenapa. dengan history of art yang agak susah. aisehh. risau nya aku. tak sabar nak cuti sem. aku macam dah lemau dengan  keadaan kat sini. sikitpun tak rangup macam dulu. aku nak cepat pulang. baiki jiwa balik. adehh. otak dah jadi petak.

No comments:

Post a Comment