Mar 1, 2010

makan makanan

 
aku makan banyak sungguh semalam. bangun petang pulak tu. pukul 3petang. apa nak jadi? ah, mampus lah! sukahati aku lah nak bangun pukul berapa. aku penat. kau kau tak sukahati kan? bangun tidur terus nak makan McD dan KFC. nak dua dua. tamak! setting duit baik punya, tambah pulak elaun makan dah masuk. terbaik.. petang keluar. alang alang nak beli barang, sekali lah penuhkan nafsu makan. dari pagi tak makan, kepala pun pusing pusing pening. singgah KFC. makan regular x-meal. tu je yang aku selalu oder kalau pergi KFC. seketul ayam, sebiji burger, fries dan air strawberry. sedap. habis makan hidangan tu aku masih lagi lapar. macam bela setan pulak. aku doa makan pun baca okay. kemudian teman si kawan-kawan melalak pulak. 5 lagu. sambil dengar depa melalak aku makan pop corn. hangat hangat memang lazat. settle melalak pergi McD. tapau double cheeseburger kegemaran. sambil teman kawan aku yang belum makan lagi tu aku makan bubur ayam McD. tiba tiba teringin. ni sebab mak cik sebelah table aku lah ni makan bubur ayam. haih. makan makan, borak borak balik bilik. sampai bilik makan burger yang aku tapau tadi sambil tengok movie. dan lepas habis makan aku masih lagi lapar.. nasib baik takda makanan. so terus tidur je lah. pipi aku makin menjadi jadi. tapi takpa, sikit pun aku tak kisah. 

sebab kau suka aku macam ni kan syg?

*sekarang pun lapar lagi walaupun baru lepas makan malam. pfffttt.. -____-"

No comments:

Post a Comment