Mar 26, 2010

aku dalam sehari

aku tengah bosan. kepala sakit macam nak meletup. kalau tidur nanti lagi sakit kepala. ini gara gara terlebih tidur lah. rasa macam nak cabut kepala ni kasi hantar repair. bila dah macam ni mulalah nak hantar entry merepek meraban. oh i dont care. aku punya suka nak taip apa. 

macam biasa ini pasal aku. rutin hari cuti aku. celik mata dalam pukul lapan pagi tengok handphone. kalau takda apa apa incoming call or message campak handphone pejam mata balik. kalau ada pun mungkin dari kekasih aku. biasanya. pejam mata sampai lewat pukul sebelas pagi. pukul sebelas celik mata balik. tengok sekeliling. guling-guling atas katil yang tak empuk tu sambil borak borak dengan roommate. agak-agak dah berbahang badan pergi mandi. lepas mandi apa lagi, bukak laptop online. bukak semua laman sesawang yang aku ada. Myspace, Facebook, Tumblr dan pastinya Blogspot buruk aku ni. tengok benda benda yang baru update. agak agak rajin bikin assigment. kejap je lah tapi. lepastu sambung balik online. penat online, pergi makan, tidur, mandi lepastu online balik sampai mata mintak pejam. tu lah yang aku biasa buat hari cuti. bukan hari cuti, hari biasa pun sama cuma beza kena pergi kelas. itu je. aku lebih rela buat kerja depan skrin nipis ni. sebab tu kalau kerja graphic aku laju je buat. sampai rabun jugak lah mata aku ni selalu menghadap laptop ni. esok hari cuti tapi esok aku kena bekerja. esok mungkin badan aku tertanggal satu per satu. pffftt..

*merepek sekali sekala

No comments:

Post a Comment