Feb 17, 2010

today is my birthday

 
Happy Birthday to Me :D 
17022010/19
tua dah kau Aiman Nabilah. 19 tahun. whoah! alhamdullilah. aku masih bernyawa. pukul 12 am, aku dapat birthday gift. dari Zull. nak tau ape? simbahan air nestcafe. terima kasih Zull. best. sejuk dan melekit. nasib baik sikit je. terima kasih kepada siapa siapa yang mengucapkan dan mendoakan, tak kisah lah melalui panggilan telefon, sms, ms atau fb dan apa-apa je lah. terima kasih. terharu jugak lah. akhirnya, impian aku nak ada dengan Shifa dan Zull pada malam hari lahir aku tercapai. tersenyum lebar aku.
kemudian siang hari si kekasih bawa aku jalan-jalan. kesian dia sampai ponteng kerja. sorry but thanx. ronda-ronda di Kuala Lumpur, kemudian dia bawa aku makan di Chillis, KLCC. seronok! bersama yang tersayang mestilah seronok kan? ape daaa. lepas jalan-jalan, lepak semua kami pun balik. kini giliran untuk bersama keluarga pula. Abah belanja makan KFC. best best. kesukaan aku kan.
overall, hari ini biasa saja cuma dapat doa dan wish yang best best. apa-apa pun terima kasih semua.
kau Aiman Nabilah, kuatkan diri kau untuk apa saja. jangan cepat putus asa.


 
si kekasih (:

*the truth is I hate 17th Feb. i hate my birthday.

No comments:

Post a Comment