Feb 6, 2010

sangap

 
sekarang aku menyangap bermain gitar. tiap tiap hari gitar yang mahu aku pegang. tapi apa boleh buat, gitar sendiri takde, pinjam je mampu. kalau dah nama pinjam memang tak dapat pegang hari hari lah kan. tambah lagi gitar itu milik si lelaki. so dalam seminggu, sehari je aku boleh pegang gitar semalaman. susah kan? aku dah ada sifu. sifu aku Khamal. dia main gitar best woo. suara pun best. terpikat aku. tapi nasib baik lah Khamal ni milik kawan rapat aku walaupun belum declare. angau doe kawan rapat aku ni, tapi takpe dia tak angau sorang-sorang sebab Khamal pun angau jugak. sudah sudah. lari topik ni. baru-baru ni aku dapat sifu baru lagi. baru 2 kali belajar ngan dia. first-first belajar kat kedai makan, second kat tepi pantai. semalam. oh nama dia Naxa. dia seorang gitarist. dua-dua sifu aku pun memang bagus. walaupun dua-dua influence lain-lain. Khamal lebih kepada lagu-lagu lembut, Naxa pula lebih kepada lagu-lagu keras. terima kasih lah sifu-sifu ajar aku. Khamal, thanx ajar aku dari basic. sebab aku memang zero dalam belajar gitar ni. Naxa thanx too sebab ajar chord-chord senang. haha aku nak korang ajar aku sampai pandai okay? terima kasih.

practise make perfect (:

No comments:

Post a Comment