Feb 22, 2010

minta maaf

semua orang. yang kasi aku wish birthday hari tu, aku minta maaf. kau kau ada mesej aku, aku tak reply. maaflah ya. aku takda credit. sumpah! jangan lah maki maki aku lagi. aku dah cakap kan aku takda credit. maaf sangat-sangat. bukan aku tak berterima kasih pun. adoi. terutama sekali pada si Vocalist. kau tau siapa kau, sebab yang marah aku, kau sorang je. ha-ha. sorri lah wehh. kau ni memang nak kena penampar gadis aku ke apa? En.Vocalist, aku mintak maaf sangat sangat ya. okay tahun ni aku wish birthday kau awal-awal okay. then, bagi hadiah gula-gula. bagi manis sikit muka. kau marah tak macho lah wehh. ha-ha maaf maaf maaf. dah dah, jangan nak tersentuh lagi. nanti kita lepak ngan si Guitarist okay. kau tau siapa juga kan? so bila free? mari kita santai!

*memang post ni untuk kau! ;)

No comments:

Post a Comment